ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

جوونه زدن دندانهای نیش صدرا

1394/6/14 11:06
نویسنده : مامانی
462 بازدید
اشتراک گذاری

  

شاهزاده من پسر کوچولوی من

بالاخره دندون های مرواریدی پسرم یکی پس از دیگری در حال جونه زدن هستند

اول در تاریخ 4 تیرماه دندون های پایین بیرون اومدن وقتی حسشون کردم کلی

ذوق کردم بعد جالبه که همه بچه ها دندون های بالاییشون در میاد

واسه پسر کوچولوی مامان دندون پایین سمت چپی در اومد.

قربون اون دندونای کوچولت بشم عزیزم

اواسط مرداد ماه بود که دندون بالا سمت راست نیشش اومد بیرون هنوزم

کامل بیرون نیومده در تاریخ 29 مرداد دو تا دندون با هم نیشش اومد بیرون

دندون بالا سمت راست و دندون پایین سمت راست در دهن قشنگت

مشخص شدن دوست دارم عزیز دلم.

بمیرم برات که انقدر درد میکشی خیلی داری اذیت میشی .

تمام این اذیتات رو روی می می بیچاره خالی می کنی چنان گازی

میگیری که کشتی منو .

ان شا اله به سلامتی تمام دندونای مرواریدیت بیرون بیان تا بتونی راحت

غذا و هر چیزی که دوست داری بخوری مهربون پسرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)