ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

شغل های ستایشم

1394/7/14 12:12
نویسنده : مامانی
618 بازدید
اشتراک گذاری

دختر داریم از جنس ماه و به رنگ مهتاب

از جنس خورشید گرم و دلچسب

هر روز بامداد می درخشد

خانه مان نور باران می شود

گرمایش دلگرممان می کند و عاشق تر

دختری داریم به همتا بنام ستایش

خانوم خانومای ما هر روز واسه خودش یه شغل

انتخاب میکنه اول از همه که فقط می گفتی میخوام

مامان بشم ما هم می گفتیم عزیزم مامان میشی 

یه شغل که بتونی کار کنی باید انتخاب کنی بعد

گفتی خوب میخوام عین بابام مهندس بشم 

ما هم دوست داریم شما پزشک بشی گفتیم

پزشکی خوبه ولی نه الا بلا باید فقط عین بابام

مهندس بشم. چند وقت بعد گفتی میخوام 

آرایشگر بشم خودم و تو رو قشنگ تر کنم.

دیدم صحبت فایده نداره و گفتیم صبر می کنیم

بعد از مدتها نمی دونم چی شد که یه روز 

گفتی می دونی میخوام چکاره بشم ، گفتم

چکاره گفتی میخوام دندون پزشک بشم 

ما هم انقدر ذوق کردیم انگار واقعا دندون پزشک

شدی کلی تشویقت کردیم و دراین زمینه با 

هم صحبت می کردیم .

از قضا دیروز تو موسسه یه گروه آتش نشان به 

مناسبت روز آتش نشانی آورده بودن موسسه 

و از کارشون و نحوه عملکردشون برای شماها 

توضیح داده بودن که چجوری یه جا آتیش بگیره

باید خاموش کرد. 

وقتی اومدی خونه گفتی من می خوام آتش نشان

بشم خلاصه این قصه سر دراز داره ستایش خانوم

با این اوضاع باید هر روز منتظر شغل های جدید باشیم

و این داستان ادامه خواهد داشت...

عزیز دلم

1.gif (160×121)

پسندها (1)

نظرات (1)

آلیز
30 مهر 94 21:42
انواع لباس شال و کلاه دخترانه و پسرانه و..... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید . با تشکر