ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

18 ماهگی محمدصدرای من

1395/3/11 12:49
نویسنده : مامانی
520 بازدید
اشتراک گذاری

صدای یک پرواز...

فرود یک فرشته...

آغاز یک معراج...

شروع یک زندگی...

و این گونه ماه گردی دیگر،از عمر تو آغاز می شود...

بهترین آهنگ زندگی ما،تپش قلب توست...

و قشنگ ترین روز،روز شکفتنت...

28 هر ماه برای ما هزاران شهاب آرزو به زمین میاید...

 

نگاهت را قاب میگیریم ...

 

و در پس آن لبخند که به ما شور ونشاط زندگی می بخشد...

 

خدا را شکر می گوییم...

 

6 ماه مانده به دومین سالگرد آغازت...

 

ثانیه ها را می شماریم

 

خرسندیم و به خود میبالیم از داشتنت...

عشق مامان عزیز دلم پسرک نازنینم روز یکشنبه 9 خرداد بردیم دکتر و واکسن 18  ماهگی رو زدی خیلی سخت بود تب کردی و اصلا نمیتونستی راه بری عزیز دلم کلی غصه خوردم واسه این راه نرفتنت بابایی هم ناراحت بود میگفت ببین ستایش بزرگ شد تموم میشه

محمدصدرا هم بزرگ میشه یادمون میره.

 

 

خیلی دوستون داریم دنیا دنیا.......

حرف زدن هم شروع کردی خیلی زود به حرف افتادی اونم به خاطر ستایش جانم که هر کاری اون میکنه تو هم میخوای انجام بدی .

درسن 1 سال و دو سه ماهگی می گفتی:

ماما

بابا

دد

آجی

در 18 ماهگی حرفهای دو سیلابی رو ادا میکنی

مامان نینب

مامان مامان

خیلی دوست دارم خیلی شیرینی قشنگم.

کلی هم واسه خودت نانای میکنی روی انگشتای پاهات بلند میشی دستت رو بلند میکنی و بشکن میزنی با اون انگشتای کوچولوت عشق منی خوشگلم.

مینویسم و با نوشتن یاد حرکاتت میفتم دلم برات غش میره خیلی دلم برات تنگ شد عزیز دل مامان.

خدا به حق همین ماه شعبانش تو و خواهر جونت رو صحیح و سالم واسه ما حفظ کنه.

انشااله...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)