ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

یه شعر برای دخترم

1390/8/21 11:18
نویسنده : مامانی
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش قشنگم یه شعر برای دخمل زیبای من دوست دارم بهارم

www.smilehaa.org

ماهی از ماه های سال بود آن روز

روز های آخر تابستان

شهریور بهترین ماه من است

چونکه در آن دخترک آمد به هست

یکهزار و سیصد و هشتاد ونه

سال حمد گویی بود از آسمان

چهارشنبه روز شادی یاد باد

یاد باد آن روز پاییز یمان

ساعت شانزده و سی بود ان

لحظه های شادی بابا بود

نجمیه بود بیمارستان آن عزیز

لحظه ای شادی کنان فریاد زد

دختر آمد به دنیا با دو بال

دخترم با عشق بر ما سر رسید

ما چه گوییم حمد از آن خداست

نام او را ما ستایش گفته ایم

تا کنم در هر زمان یاد خدا

دخترم تنها تویی در قلب ما

پس بمان تو تا ابد در جان ما

جان ما تو بهترین ستایشی

اینم یه شعر خوشگل از لحظه های تولد و به دنیا اومدن دختر نازنینم ستایشم عشقم

از طرف مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ثمين
22 آبان 90 13:40
سلام.اين روزهاي مبارك و خجسته رو بهتون تبريك ميگم .نازنين دخترتون رو ببوسيد.

من هم به شما این روز رو تبریک می گم عید شما هم مبارک
مامان ثمين
23 آبان 90 12:05
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد / ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم / گفتا که علي نور بود سايه ندارد عيد غدير مبارک