ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

بدون عنوان

1390/11/16 10:34
نویسنده : مامانی
448 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش مامانی

این یه شعر قدیمیه که حتما در آینده بهت یاد می دم تا بخونیش چون تقویت حافظه و مهارت های گفتاری کودکان است امیدوارم بتونم باهات خوب کار کنم

امروز برات cd  کودک باهوش Brainy baby رو خریدم تا بتونم بهت با شعر انگلیسی

یه سری چیزهای جدید رو یاد بگیری از خدای متعال می خوام که کمکم کنه تا بتونم

به نحو احسند دخملیم را آموزش بدم

دوست دارم و برای موفقیت در آینده و حال هر کاری می کنم ستایش مامانی

 

 

یه روز یه آقا خرگوشه           رسید به یه بچه موشه

 

موشه دوید تو سوراخ                 خرگوشه گفت آخ

 

وایسا وایسا کارت دارم          من خرگوشه بی آزارم

 

بیا از سوراخت بیرون              نمی خوای مهمون

 

یواش موشه اومد بیرون     یه نگاهی کرد به مهمون

 

دید که گوشاش درازه                      دهنش هم بازه

 

شاید می خواد بخورتم                 یا با خودش ببرتم

 

پس می رم پیش مامانم               اون جا من می مانم

 

مادر موشه عاقل بود            زنی باهوش و کامل بود

 

یه نگاهی کرد به خرگوش             گفت به بچه موش

 

نترس جونم اون مهمونه         خیلی خوب و مهربونه

 

پس برو پیشش سلام کن                     بیارش خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)