ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

واکسن 18 ماهگی در ایام عید

1391/1/23 13:13
نویسنده : مامانی
352 بازدید
اشتراک گذاری

بهاری ترین بهارم

گل خوشبوی ما

از اونجایی که ستایشم در ٣١ شهریور ٨٩ چشمان زیبایش را به روی این دنیا باز کرد واکسن  ٦ ماهگی و

١٨ ماهگی با آخر سال مواجه شد

چه واکسن سختی بود این واکسن ١٨ ماهگی ستایشم رو روز دوشنبه ٧ فروردین ٩١ بردیم درمانگاه

قائم اونجا واکسن زدی .

اولش فقط همون درد سوزن بود که خوردی ولی بعد از ساعت حدود ١٥ بعد از ظهر درد شروع شد

الهی فدای تو بشم چه دردی کشیدی با خاله پریسا و عمو حامد و خودمون رفتیم بالای کوه تفریح کنیم

که از دماغمون در اومد شام هم خونه عمو محود دعوت بودیم که نرفتیم

طب شدید همراه با درد نمی تونستی پای چپت رو تکون بدی دست که بهش می خورد صدای

گریه ات می رفت رو هوا چنان اشک می ریختی که دلم برات غش می رفت

نمی دونی چه حالی داشتم احساس می کردم خودم هم مریض شدم .

روز بعدش خاله پریسا اومد پیشمون برامون غذا درست کرد خوردیم یواش یواش کمکت کرد تا بلند شدی

راه می رفتی اما خیلی با احتیاط خودت هم می ترسیدی که نکنه دوباره درد بگیره.

خلاصه به سحتی اون دو روز گذشت تا خدا رو شکر شب روز دوم دیگه خوب شدی .

دوست دارم برات هر کاری می کنم تا همیشه سلامت باشی عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
26 فروردین 91 2:04
امان از این واکسنا مامانی . خیلی دلم واسشون میسوزه خداروشکر بهتره خانمی ببوسش

مرسی از هم دردیتون دوست من