ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

یک نامه آسمانی

1391/6/6 11:59
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش عزیزم

تو را سالیان سال در خود حس کردم

حسی که از کودکیم آن را تمرین می کردم

تا با تو همانند مادرم مهربان ترین باشم

تصمیم گرفتم از شروع یک زندگی شیرین هر زمان که آمدی

با آغوشی پر از محبت تو را در خود بپذیرم

دخترم ستایشم، تک ستاره من

دوستت دارم با تمام وجودم چون تو حاصل عشق پاکمان هستی

تو ادامه من هستی

و من ادامه مادر مهربانم

و می خواهم با تمام حس مادریم شروع کنم

یه شروع گرم به گرمی تابستانی که با نسیم های پاییزی آن را دلنشین می کند

که تو از آن گرمی و با شروع بادهای پاییزی آمدی

می خواهم تا بدانی چقدر برایمان عزیز و مقدس بوده و هستی

شاید روزی که من نبودم بخواهی از روزگارمان بدانی

ستایشم

دختر زیبای من

بدان همیشه همه چیزهای خوب را برای تو خواهسته ایم

و زمانی را می بینم که در نوجوانیت شنیدن بعضی سخن ها از ما برای تو سخت باشد

ولی بپذیر

تا در جوانی و زمانی که حس زیبای مادر شدن در تو جوانه زد به واقعیت حرف های ما پی ببری

ما هم سعی می کنیم همیشه با تو هم قدم و هم راه باشیم

دختر زیبا روی من ستایش گلم

همیشه رازهایت را برای خودت نگه دار و از بازگو کردن آنها حتی برای صمیمی ترین دوستانت

خودداری کن

دردانه ام ، باورکن

هیچ آرامشی بالاتر از با مادر بودن نیست که من خود نیز سالها این آرامش را حس کردم

و تمام سعی ایم را میکنم تا برای دخترم مادری همچون مادرم باشم

خورشید زندگیمان

با بودنت ما را خوشبخت ترین کردی

پس

من و بابا مهدی تمام تلاشمان را می کنیم تا تو خوشبخت ترین دختر روی زمین باشی

گل دخترم

اگر روزی در هر چیزی کم آوردی

اگر روزی هر چیزی نداشتی

اگر ما نبودیم که تو را در آغوش بگیریم

اگر تمام دنیا با تو دشمن بود

بدان هیچ وقت تو تنها نیستی و تو

خدایی داری

خدایی که از تو به تو نزدیکتر است

باورش کن

نازگلم

این روزها دنیا دنیای عجیبی است سعی کن با انسان ها از هر قوم و نژادی که هستند،مهربان باشی

در غم و غصه و شادی دیگران شریک باش

نگاهی زیبا به زندگی داشته باش

به زندگی با عشق نگاه کن و در سختی ها محکم و استوار باش

نگذار هیچ وقت هیچ مشکلی تو را از پا در بیاورد چون برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد

برای آینده ات درست تصمیم بگیر و درست ترین راه ها را انتخاب کن

چون تو لایق بهترین ها هستی

امیدوارم وقتی اینها را می خوانی بتوانم در کنارت دست مهربانی بر سرت بکشم

و نگاه زیبایت را که زیباترین و پاک ترین نگاه هاست

بر خود شاهد باشم

من در لحظه های بسیار شاد در کنار مردی از دیار فرشتگان

مادر شدن را حس کردم

پس لحظه به لحظه برایت آرزوی شاد زیستن را دارم

به امید دیدن روزهای زیبا و سرشار از موفقیت برای تک دخترم

ستایشم

مادرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان طاها و تارا
9 شهریور 91 8:08
چقدر زيبا و سر شار از احساس.و چه گل دخمل قشنگي.خدا براي هم حفظتون كنه ماماني با احساس


مرسی مامان مهربون ممنون از اینکه به ما سر زدید