ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

مرحله دوم

1391/7/12 11:55
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش بانوی من

می تونم بگم مرحله اول شیر گرفتن خدا رو شکر فعلا تموم شد البته هر از گاهی یادت می افته

می گی ممه مخوام     ما هم سریع حواست رو به بازی یا چیزهای دیگه پرت می کنیم

عزیز دلم اون مرحله که خیلی سخت بود

رفتیم مرحله دوم از پوشک گرفتن تا حدودی روزها که میام خونه دیگه نمی بندمت

ولی تند و تند تو دستشویی هستیم هر سریع هم حدودا 20 دقیقه اون تو می مونیم

تا یاد بگیری اونجا باید کارت رو انجام بدی تاز بعدش هم باید مقداری آب بازی

کنی تا بیای بیرون . دستشویی کوچیکت رو میگی ولی هنوز شماره 2 رو یاد نگرفتی

الهی قربونت برم اولا وقتی می دیدی می ترسیدی خودت رو سفت نگه می داشتی

ولی الان بهتر شدی تازه برات جالب می گی      وا  آب میاد

دوست دارم  که هر روز شیرین تر از روز قبل میشی

دیشب خونه مامان جون رفتیم یه سر بزینم انقدر ذوق میکردی بابا علی برات

جیگر کباب کرد خوردی می پریدی بالا و پایین می گفتی جیجر   جیجر  

بابا علی هم می گفت بخور تا برات دوباره درست کنم کلی ذوق کرده بودی

دلم بازم برات تنگ شد وقتی یاد کارات می افتم دلم برات غش میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)