ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

آخرین روزهای سال91

1391/12/28 9:49
نویسنده : مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

بهارم و بهارم

بهارشادي با خود ميارم



شكوفه هاي سفيد

گل هاي تازه دارم




سه ماه دارم هميشه

فروردين اوليشه



ارديبهشت و خرداد

ماههاي آخريشه

 

 

 

با احساس تو جون می گیرم

نباشی من می میرم

دوست دارم

عزیز دردونه من

بهار قشنگ زندگیم

ستایشم

بودن با تو برامون دنیا دنیا بهاره تمام قشنگی دنیا در دخترم زیبایم

خلاصه شده.

کم کم این سال عزیز که با حضورت قشنگترش کرده رو به پایانه

ما هم امسال سه تایی با هم هستیم ، بابا مهدی امسال مثل سالهای

قبل دیگه به اردوی عید نمیره ، بنابراین می تونیم بیشتر با هم خوش باشیم

از اداره سوئیت گرفتم مسافرت انشااله میریم یزد البته هفته دوم عید رو.

هفته اول رو هم به دید و بازدید می گذرونیم.

امیدوارم سال 92 برای هر سه تامون و خانواده های عزیزمون پر از

اتفاق و خبرهای خوب باشه مطمئن هستم که خبرهای خوبی برامون در راه

عزیز دلم نازنین دخترم خیلی دوست داریم

من و بابا مهدی عاشقانه از با تو بودن لذت می بریم و از خدای مهربان

با دیگه متشکرم که همه شکوفه خوش بویی به ما عطا کرده.

خداوند متعال همیشه و در هر جا پشت و پناهت باشد.

تا روزهای خوب دیگه ای رو با تو تجربه کنیم.

تمام زندگیت بهاری باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
10 فروردین 92 2:20
عزیزم مامانی و ستایش جون خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک