ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

دوست دارم

1392/6/10 11:56
نویسنده : مامانی
303 بازدید
اشتراک گذاری

بذار بگم تا غافلگیریت کنم، عزیزم که چقدر دوست دارم و چه قدر خوشحالم که 21 روز دیگر

تولد نازدونه امه.

نازنین دخترم آدما همیشه نیاز به دلگرمی دارن، دلگرمی میتونه با چند کلمه یا حرف و ... باشه

که ما تو زندگیمون با وجود تو همه دلگرمی ها رو داریم،

ارزش زندگی به بودن در کنار بچه هاست تا با دلهای بزرگ و احساس های آسمانی زندگی کنیم.

آدم هایی که بچه های قشنگ در کنارشون زندگی می کنند بهشون میگن آدم های آسمانی

که بارانی زندگی می کنند.

ما هیچ وقت دلهره باریدن بارون رو نداریم چون ایمان داریم قشنگ ترین بهار در خانه ماست.

من به این جمله ایمان دارم که خداوند مهربون برای هر فرشته زمینی یک فرشته آسمونی

به عنوان نگهبان قرارداده و ما دو تا فرشته تو خونمون داریم. 

لطف خداوند به ما بوده تا ما را برای بودن در کنار هم آفریده تا هیچ وقت تنها نباشیم.

تنها آرزوی ساده ام رسیدن به رویاهایم است و تمامی رویاهام

آرزوهایی است که برای نازدونه ام ستایشم دارم.

و دیگر هیچ ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)