ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

ستایشم قشنگم

1390/3/25 12:45
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

دخمل خوشگلم انقدر خوشم می یاد با اینکه صبح تا ظهر پیشت نیستم ولی وقتی منو می بینی دیگه بقل هیچکس نمی ری هر کی بهت میگه بیا بغلم سفت می چسبی به من

خیلی خوشگل و نازی انقدر دوست دارم که قابل وصف نیست .deborah.mihanblog.com

امروز دوشنبه ٢٣/٣/٩٠ تولد دایی جون میثم ١٠ ماه رجب تولد امام جواد (ع) هم هست خونه مامان جون حوا مولودی خیلی خوب جشن اولا از اینکه همه دست می زدند می ترسیدی اما الان نه دیگه کلی هم خوشت می یاد.

خیلی دوست دارم دلبر من دختر قشنگم

 

یه بوس قشنگ ستاره ای به تک ستاره قلبم زیبا

خوشگل من این صفتی که من برای تو خیلی زیاد استفاده می کنم و اکثرا با این کلمه صدات می کنم .

روز به روز داری جلوی چشمام بزرگ می شی ما هم لذت بیشتری از حضورت می بریم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)