ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

خرید

1390/3/31 11:28
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم

دیروز از سر کار که اومدم خونه هوا خیلی خلیلیییییییییییییییییییی گرم بود طبق معمول منتظر بودی که از در بیام تو وقتی همدیگه رو دیدیم کلی ذوق کردیم و من گرما یادم رفت

دست و پام و صورتم رو شستم بقلت کردم با هم رفتیم تو آشپزخونه آب خوردم و بعد خوابت می آمد ولی یک کم با هم بازی کردیم و بعد خوابیدیم niniweblog.com

باز زود از خواب بیدار شدی ولی من خواب بودم مامان جون حوا بردت تو آشپزخونه باهات بازی کرد غذا خوردی آب میوه ات رو هم خوردی تا بابا جون مهدی هم اومد .

یک کم نشستیم تا بابا جون گفت بریم سهروردی کاغذ دیواری بخریم . اول نمی خواستم تو رو ببرم ولی وقتی چادر سرم می کنم مانتومو می پوشم دختر باهوشم می فهمه می خواد اونم ببریم تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سه تایی رفتیم تا کاغذ دیواری بخریم آخه یه خونه خریدیم روبروی ساختمان مامان جون حوا که خانومی رو راحت تر صبحا ببریمش اونجا از پا قدم دخملی که ما صاحبخونه شدیم

انقدر روزی دخملم خوبه که خدا می دونه از وقتی به دنیا اومد انگار خدا روزیش رو هم برای ما فرستاد

خدایا دوست دارم از این همه نعمت خوبی که به ما دادی

خوشحال بودی که بیرونیم ولی از اونجا که یکم طول کشید و خسته شدی خیلی هم خسته شدی وقتی خواستیم برگردیم تو ماشین که نشستیم برات آبمیوه خریدم نمی دونستی چطوری بخوری اونو خوردی و خوابیدیniniweblog.com تا صبح دیگه بیدار نشدی امروز بردمت پیش مامان جون حوا دیگه نخوابیدی و من هم اومدم سرکار 

با بابا مهدی میخوایم بریم امروز سرامیک ببینیم تو بنی هاشم ولی دیگه نمی برمت چون می ترسم گرما زده بشه امید زندگیمniniweblog.com

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دوست دارم                                  بهار من

امید زندگی من                             هر جا برم جون منی عشق منی عمر منی 

با تو تمام زندگیم                          بوی خوش یاس می ده

لحظه به لحظه با توام                    سرخی زندگی من

تو قلب من نشسته                    یک فرشته کوچولوniniweblog.com

اسمش چیه فرشته                    ستایش دخملمون            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)