ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

دخملی دست دسی کن

1390/4/21 12:12
نویسنده : مامانی
490 بازدید
اشتراک گذاری

ستایشم بهارمniniweblog.com

           دلبر من دیروز ١٣/ تیر ٩٠ روز دوشنبه  یاد گرفتی دست دسی کردنیdeborah.mihanblog.com

مامان جون حوا بهت یاد داده هر وقت بهت میگیم دست دسی شروی می کنی دست زدن ولی شل شل

از سرکار هم که امروز زنگ زدم خونه وقتی داشتم باهات صحبت می کردم گفتم ستایش دست دسی کن خاله پریسا می گفت داری دست دسی می کنی

الهی قربون اون دستای کوچولوت بشم قشنگترینم

تو سن ٩ ماه ١٠ روزگی دست زدن رو یاد گرفتی تازه سرسری هم کنی میگیم سرسری شروع می کنی سرت رو تکون دادن .

وقتی یاد کارهات می افتم قلبم برات تاپ تاپ میکنه آخه تو جون من نفس منی عزیز دلم

فردا سر کار نمی یام می خوایم بریم دنبال کارهامون

تا پنجشنبه اسباب کشی کنیم بریم خونه خودمون

راستی رنگ اتاقتو یاسی کردم که به رنگ کمدت که کرم صورتی و فرشت که یاسی و سفید بیاد

برای اتاقت موکت گرفتم تا موقعی که بازی می کنی یه وقت سرامیکا اذیتت نکنه خدایی نکرده سرت به جایی نخوره موکت اتاقتم کرم شکلاتی گرفتم

اتاقتو دیدی نمی دونم خوشت اومد یا نه می دونم دوستش داری چون دخترا رنگ صورتی رو دوست دارن

دوست دارم بهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)