ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

سفارش کیک

1390/6/29 13:20
نویسنده : مامانی
668 بازدید
اشتراک گذاری

                            قلب من تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net  

                                    نفس من

                                                            عمر و جون من

دیروز از سرکار برگشتن موقعه خونه رفتن رفتم شیرینی فروشی ماه نور سر شهرک برات کیک تولدت رو

 

سفارش بدم چندتا عکس کیک از اینترنت دانلود کرده بودم اما نشد اونجا باز کنم آلبوم رو دیدم  اومدم خونه

 

بعد از ظهر با مامان جون و بابا علی رفتیم اول بازار روز یکم خرید کردیم ستایش خانوم هر چی می دید

می خواست برش داره آخر سر موز خریدیم یکیش رو دادیم دستت خوردی بعد ساکت همه جا رو نگاه کردی .

بعد بابا علی گفت ببریمش خانه بازی رفتیم اونجا تنها بازی که برای سنت مناسب بود از این خرگوش هایی

که آهنگ می زنه و تکون تکون می خوره بود که سوار شدی

 

هیچ حسی هم نداشتی گذاشتیمت زمین راه رفتی اما فوری می چسبیدی به مامان جون که بغلت کنه

از اونجا هم رفتیم شیرینی فروشی شما موندی تو ماشین پیش بابا علی من و مامان جونم رفتیم کیکت رو سفارش دادیم

یه کیک دو طبقه ٦ کیلویی با رنگ صورتی بصورت قصر تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دوست دارم همچنان در حال لحظه شماری برای روز تولدت جوجه من  ٢ روز دیگه از تخم در میاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان معين
29 شهریور 90 14:12
سلام عزيزم ، خيل خوبه كه اصلا واسه تولدت استرس نداري ، اتفاقا هر چه بي خيال تر باشي تولد نازت قشنگ تر و بهتر برگزار مي شه ، پيشاپيش تولدت مبارك عزيز دلم .
مامان آرمان
31 شهریور 90 11:18
سلام.تولد دختر زیباتون را بهتون تبریک میگیم.به امید داشتن سالهای پر بار و پر از موفقیت و خوشبختی برایش.
الی جون
31 شهریور 90 13:43
سلااااااااااااااااااااااااااام من امروز خیلی غصه ناکم اخه نمیتونم تولد جیگر نازم برم الهیی که من فدات بشم ایشالا صد ساله بشی دیشب حالم خیلی بد شد. ستایش کوچولو خالت رو ببخش که نتونست بیاد خیلی دوست داره هاااااااااااااااااا بووووووووووووووووووووووووووووس منتظر دیدن عکسای خوشگلت هستم
الی جون
31 شهریور 90 13:45
تلود تلود تلودش مبارک بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس حیف که نییستم وگرنه زیر بوسای من له میشدی خوشگلم
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 16:20
سلااااااااااااااااام عزیزم پیشاپیش تولدت مباااااااااااااااااااااارک انشالله جشن 120 سالگیت گلم
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 16:25
سلااااااااااااااااام عزیزم پیشاپیش تولدت مباااااااااااااااااااااارک انشالله جشن 120 سالگیت گلم
مامانجون
31 شهریور 90 18:34
تولدت مبارک
هدیه جون
31 شهریور 90 23:18
سلام تولدت م ب ا ر ک
زهره مامان هلیا
31 شهریور 90 23:31
سلام ستایش جون تولدت مبارک ایشالله صدساله بشی به وب دخملی منم سر بزنید واگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم