ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

همینجوری

1390/8/2 11:44
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش گل گلی

ناز نازی من برایت می نویسم تا بدانی همیشه و در هر جا که باشم مشغول به هر کاری که 

باشم تنها به یادت ناز دونه ام ستایشم هستم. 

یاد گرفتی تازگیا خودتو شبیه موش می کنی تا می گیم ستایش موش شو لب و بینی و چشماتو جمع می کنی روی کل صورتت

خیلی سرم شلوغه فقط اومدم که بگم دوست دارم عزیزم تو تنها عشق مامانی و بابایی هستی

که با وجودت کلی از زندگیمون لذت می بریم

‍‍پنجشنبه ۲۸/۷/۹۰ رفتیم فرهنگسرای اشراق جشنواره انار خیلی بامزه بود هر چی که ما تست

می کردیم تو هم می گفتی ام ما ام ما یعنی به من هم بدید

بد که می خوردی خوشت نمی اومد

خیلی دوست دارم نازنینم باید برم چون ساعت نزدیک ۱۳:۳۰ برم خونه تا دخمل گلم رو ببینم

دلم برات تنگ شده دوباره بدو بدو شروع می شه تا به ستایشم برسم و ارامش بگیرم که کنار

دخترم هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
8 آبان 90 17:17
سلام من از زیباسازی استفاده کردم همون طوری که گفته بودی اما وبلگم خراب کرد آیا میشه از این فقط برای استفاده یکی از صفحات استفاده کرد لطف کنید جواب دهید


سلام مهتاب جون
نه نمیشه فقط برای یک صفحه تعریف کرد
وب من هم اولش خراب شد ولی بعد از چند بار باز و بسته کردن درست شد شما هم همینکار رو بکن درست میشه
دوم اینکه حتما از تنظیمات وبلاگ و در اسکریپ اختصاصی کپی کن تا تنظیمات وبت به هم نریزه
موفق باشی