ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

ستایشم تازگیا یاد گرفته

1390/8/8 12:18
نویسنده : مامانی
299 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین من

ستاره قلب من که با درخششت تو قلبم زندگی برام روشن میشه

شکوه و جلال زندگی برام فقط با تو که می درخشه

تازگیا خوشگل مامان یاد گرفته برای بازی می ره پشت مبل بازی می کنه و حتما هم از یک طرف میره

و از طرف دیگه باید در بیاد .

اگه نتونه بیاد بیرون حسابی داد قال راه می اندازه و گریه می کنه تا مبل بکشیم جلو که بتونه بیاد بیرون . دوست دارم

دیشب با بابا مهدی نشسته بودیم سریع اومدی جلوی ما که یعنی صحبت نکنید به من توجه کنید

ما هم شروع کردیم باهات صحبت کردن حرف می زنی اما عجیب غریب ما که نمی فهمیم چی می گی

ولی با همون زبون خودت سعی می کنیم باهات صحبت کنیم

کلی هم خندمون می گیره جالب که خودت هم بیشتر از ما می خندی

از روز پنجشنبه تا امروز که یکشنبه ٨/٨/٩٠ هوا خیلی بارونی و همش داره بارون میاد

خیلی هوای قشنگیه خیلی زیباست دوستش دارم این هوا رو که آسمون ابری و بارونیه

هر چی که بزرگتر می شی قشنگر و بامزه تر و دلربا تر می شی عزیزم

عشق مایی خیلی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگين
9 آبان 90 12:17
سلام
اميدوارم كه حالتون خوب باشه . خيلي تشكر ميكنم از حضور گرم و اظهار نظرهاتون
مرسي كه بهمون سر ميزنيد .



خواهش می کنم شما هم ما رو از اظهار نظرهاتون خوشحال کنید دوست من
نگين
9 آبان 90 12:19
سلامي دوباره
به جمع دوستانم خوش اومدي با اجازه لينكتون كردم


خوشحالم از اینکه منو لینک کردین ممننونم
مامان صدف
9 آبان 90 13:12
واقعا" تو این سن بچه ها خیلی با مزه هستن



مرسی که به ما سر زدین صدف جون