ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

حرف زدن دخملی

1390/9/28 9:28
نویسنده : مامانی
337 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش قشنگم

امید زندگیم

عزیز دلمون دختر نازنیمون تازگیا شروع کرده به حرف زدن منتها از نوع خارجیش

کلی هم حرف میزنی دلبرکم

هر چیزی رو که هم می خوای آما آما میگی

دیشب یاد گرفتی صدای خروس دربیاری با ساعت رو یاد گرفتی و شناختیش

دوست دارم خیلی سعی می کنیم که باهات هم بازی کنیم هم چیزهایی رو بهت یاد بدیم

برات یکسری دی وی دی کودک باهوش به زبان انگلیسی رو گرفتم هنوز شروع به کار نکردیم

ولی خیلی جالبه تمام رنگها اعداد اشکال حیوانات و ... رو به انگلیسی یاد می ده با موزیک و آهنگ

دوست دارم امیدوارم دوست داشته باشیش

مجله های دوست برات میارم فقط ورق می زنی بعضی وقتا هم دوست داری پاره شون کنی

خیلی دوست داریم ستایش بابا مهدی که از سرکار میاد مستقیم می بریش تو اتاقت و میگی باهات

بازی کنه چقدرم براش حرف می زنی عزیزمونی عاشقتیم هممون

با تمام کارهات کلی کیف می کنیم بابا علی که تازه باهات کشتی می گیره میگه خدایا کاش

مثل ستایش 100 تا داشتیم میگه خدایا خدایا تا انقلاب مهدی ستایشو نگه دار

دوستم داره زودتر بزرگ بشی که با هم بیشتر کشتی بگیره فکر کرده دخملی ما پسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دوتا عشقم محدثه
27 آذر 90 20:35
سلام من حتما به شما رای میدم شما هم به وبم سر بزنید اگه از مدلم خوشتون امد کد من 138 است
مامان علي خوشتيپ
27 آذر 90 23:58
سلام ماماني ستايش كد ما در مسابقه عدد 150 هست خوشحالمون ميكنيد بهمون راي بديد بوس براي ستايش خانوم خوشگل
مامان مهبد كوچولو
28 آذر 90 10:32
دوست گلم سلام . من مهبد كوچولوي 6 ماهه تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم . به وبلاگ من سري بزنيد و اگه از طرح من خوشتون اومد با ارسال كد 166 به شماره اي كه توسط سايت اعلام ميشه منو خوشحال كنيد . طرح شما رو ديدم ايده جالبي بود . اميدوارم موفق باشي . منتظر حضور پر مهرتون هستم .
مامان ایدا
28 آذر 90 11:20
سلام وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم به ما هم سری بزنید کد ایدا هم هست 116 اگه خوشتون امد خوشحالمون میکنید بهمون رای بدید
ُسمیه
28 آذر 90 12:14
سلام خانمی .نی نی نازی دارید. وبلاگتو ن هم قشنگه .از طرحتون خوشم اومده . شماهم به وبلاگ رادمهر جوجو سری بزنید اگر از طرح من خوشتون اومد به کد 132 رای بدهید. سپاسگذارم
setareh
28 آذر 90 15:27
سلام.من طرح شما را ديدم.جالب بود.من وستاره هم تزيين خوراکي رو انتخاب کرديم کار جالبي شده حتما سر بزن.خوشت اومد کدم 140 هستش. http://s2.picofile.com/file/7216086769/pic140.jpg با اين لينک زودتر ميتوني طرح رو ببيني و حتما به وبلاگ سر بزن!فکر کنم خوشت بياد.ني ني نازت رو ببوس. http://setarehkocholo.niniweblog.com
164
29 آذر 90 15:56
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
مامان پریسا
29 آذر 90 15:57
سلام شعرتون خیلی قشنگه. کد شما یادم میمونه. راستی شما هم 143 یادتون نره. میسی گلم. بیا پیشم خوشحال میشم.
مامان طاها
1 دی 90 11:44
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.
ستاره
3 دی 90 9:43
سلام منتظر حظورتون در وبلاگ ستاره جون و همچنین رای شما هستیم. کد 153 رو فراموش نکنید.
یک غریبه
18 دی 90 21:45
این چرتو پرت ها چیه که مینویسید ؟؟ بی کارید یا عقلتون کمه ؟ یا وبلاگ نویسی باری .. برای یک وجبی ها مد شده ؟؟؟ همون فکر کنم مد شده اینم از سر حسادت و چشم کور کردن ..