ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

دندون های کرسی

1390/10/10 13:39
نویسنده : مامانی
318 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش مامانی

عشق من عروسکم

خیلی امروز قصه دارم چون دخملم داره دندون در میاره دندون های کرسی بالایی خیلی بی قراره و بد اخلاق شدی نمی دونم برات چیکار کنم

دیروز جمعه ٩/١٠/٩٠ خونه مدام بهانه می گرفتی و گریه می کردی همه چیز رو هم میخواستی برداری

شام خونه مامان جون بودیم عموی مامانی هم اونجا دعوت بودن انقدر بدخلقی کردی زن عموم گفت

چرا دخمل مهربون وخنده روت انقدر عصبانی شده

گفتم داری دندون در می یاری سمت راستی نصفش اومده بیرون سمت چپی نیشش بیرون

الهی مامان قربونت بره عزیز دلم

الان دارم میرم خونه از سرکار که دخملم رو زودتر تو بغلم بگیرم

نازش کنم فردا برات دوباره می نویسم دلبر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريا
11 دی 90 12:32
الهي قربونت برم من كه داري دندون كرسياتو در مياري و اينقدر اذيت مي شي