ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

لحظه نشستنت دلبر من

1390/2/24 10:51
نویسنده : مامانی
339 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

ستایشم اولین بار خودش نشستدخملی تو اردیبهشت90

ستایش قشنگم بعد از عید ۹۰ که تو خونه پیش مامان جون حوا می موندیniniweblog.comو به غذا خوردن هم افتاده بودی که مامان جون بهت نشسته غذا می داد می زاشت تو رو وسط پاهاش و نگهت می داشت و بهت غذا می داد کم کم تو خونه خودم هم باهات کار می کردم دورت بالش می ذاشتم و می نشستی دخملی خوشجلم با ناراحتی می نویسم چند بار هم با صورت خوردی زمین آخه گل گل من تعادل نداشت طبق معمول همه از نشستنت کلی ذوق می کنند و کیف و از لحظه لحظه بزرگ شدنت داریم لذت کامل می بریمniniweblog.com

 

                                             خیلی دوست دارم دلربای من دخمل عزیزیم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
24 اردیبهشت 90 10:50
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .