ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

یه حرف دو سیلابی

1390/12/1 8:50
نویسنده : مامانی
436 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش مامانی

              گرما دهنده زندگیمون

دیشب شام خونه مامان جون بودیم رفتیم مسجد از مسجد اومدیم اونجا وقتی بابا

 مهدی از سرکار برگشت

کت و کیفش رو گذاشت زمین داشتیم شام می خوردیم که ستایش خانومی

رفت سمت کت بابایی

کت و برداشتی و گفتی بابا من ، بابا من

ما هم کلی ذوق کردیم و قربون صدقت رفتیم بابا مهدی که می خواست بخورتت

خاله پریسا بغلت کرد و کیف رو هم نشون داد گفت :

ستایش این مال کیه گفتی بابا من

عکس دایی میثم رو دیدی گفتی دا بعد می خواستی بوسش کنی

عزیزم دخترم خیلی خوشگلی خیلی نازی خیلی خیلی به توان بی نهایت

دوست داریم

بعدم ازت می پرسیم خوشگل مامان کیه کیه ؟

می زنی رو سینه ات می گی من من

هر چی ازت می پرسیم می گی من من

نمی دونی واقعا چقدر دوست داریم ستایش

برات دعا می کنیم و از خدا می خوایم همیشه سلامت و عاقبت به خیر

باشی دلبر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)