ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

لغات ناقص

1391/12/20 11:25
نویسنده : مامانی
365 بازدید
اشتراک گذاری

           گلی گلیم دخمل گلیم

                                                       ستایش ناز نازیم

دیگه کامل کامل صحبت میکنه ولی یکسری کلمات رو ناقص میگه

خیلی خوشمون میاد

ولی سریع درستش رو میگیم که یه وقتی دردونه ام اشتباه

یاد نگیره

مثلا:

پفک : پوک

آشغال یا آشغالی : آچالی

ببخشید : بخسید

شقایق: سمایه

ستایش : ستاره

لطفی : لفی

و خیلی کلمات دیگه خیلی دوست داریم ستایش

بقدری دلنشین شدی که احساس میکنیم انقدر که ما به

تو وابسته هستیم تو به ما وابسته نیستی دلبر من مهراد

همیشه برات آرزوهای قشنگ دارم امیدوارم به آرزوهام برسم می دونم می رسم

خودت هم خیلی دوست داری به مدرسه بری

می گی:

برم مرسه بزرگ شم دکتر شم برم دانشگاه  ایشالا که میری نازگل من

وقتی صدام می کنی میگی مامان زینب میگم جانا

می گی من جانا نیستم من ستاره ام قربونت برم که اسمت رو هم اینجوری می گی

عشق من زندگی من نفس من ضربان قلبم با یادآوری این خاطرات بیشتر میشه

آخه خیلی دوست داریم هم مون دوست داریم بخصوص ویژه بابا مهدیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمین
27 اسفند 91 11:10
دوست عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک باشه ان شاا... که سالی پر از موفقیت و خوبی برای شما باشه.تا سال بعد خدا نگهدارت