ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

کلمات جدید

1391/2/3 9:09
نویسنده : مامانی
407 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گلی من

دخمل خوشگلم تازگیا کلمات ناقص جدید یاد گرفته

و کلید قلب منو تو دستای خودت نگه داشتی

 

قربون این تلفظ قشنگت برم  در سن ١٨ ماهگی تمام تازه دو روزه وارد ١٩ ماهگی شدی:

دایی: دا

مامان زینب : مامان نینب

خاله :‌  عمو  وقتی میگیم بگو پریسا می گی عموووووووو همین جوری هم می کشی دوست دارم

دوباره: دو

ایناها‌:‌ ایناها

اومد: اومد

وای که چقدر دلم برات تنگ میشه وقتی یاد این مدل حرف زدنت می افتم خیلی دوست داریم ستایش

واقعا خیلی دوست داشتنی هستی که همه دلشون برات تنگ میشه

تازگیا شیرین کاری های دیگه ای هم می کنی سر غذا هر کس سر سفره باشه میری

نوبتی همه رو بغل می کنی میای کنار.

وقتی کاری بهت میگیم نکن تند و تند سرت رو کج می کنی یعنی چشم این کارو نمی کنم .

خلاصه برای خودت حسابی دلبری می کنی دلبرکم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هانیه سادات
3 اردیبهشت 91 17:31
سلام. خواهرزاده عزیزم تو ICU بستری شده.التماس دعای مخصوص دارم.
مامانی درسا
8 اردیبهشت 91 15:18
ای جونم قربونش برم با این دایره لغات خوشگلش .... مامانی موقع گفتنشون فک کنم غش میکنی .....بوس بارونش کن دخترمو


سلام دوست من ممنونم از اینکه به ما سر می زنید
من آدرس وب شما رو نمی دونم خوشحال میشم بهتون سر بزنم