ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

روز بعد از 18 روز تعطیلی

1392/1/17 14:16
نویسنده : مامانی
248 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش نازم خوشگل مامان

امروز بعد از ١٨ روز تعطیلات با هم بودن اومدم سرکار

از روز قبل که دیدی دارم غذا میریزم تو ظرف گفتی فردا میری سرکار

گفتم بله

گفتی پس زود بیایا منم میرم پیش مامان جون تا تو بیای

مواظب خودت باشی

گفتم دوست داری نرم سرکار

گفتی برو ولی زود زود زود بیا

الهی قربونت برم الان که سرکارم چقدر احساس دلتنگی می کنم

بعد از ظهر هم از دکتر کرامتی وقت گرفتم ببرمت پیشش آخه یکم

حال نداری و آبریزش بینی هم داری ببرمت تا زود خوب بشی

خیلی هم دکتر دوست داری تا میگم آبله مرغونت خوب شده میگی نه هنوز یزله مونده

خوب بشم

عزیز دلم از خدا میخوام همیشه سلامت سلامت باشی قربون اون چشمای

خوشگلت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)