ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

9 ماه انتظار ستاره ای

1390/2/21 12:46
نویسنده : مامانی
6,629 بازدید
اشتراک گذاری
  • niniweblog.com
  • از لحظه ای که با خبر شدیم یه نی نی خوشگل٬ تو شکمم دارم niniweblog.comانقدر خوشحال شدیم که نمی دونستیم چه طوری ذوق کنیم با بابا جون مهدی با هم رفتیم آزمایشگاه و مطمئن شدیم که نی نی هست مراقبت ها شروع شد.متفکر
  • روزها خیلی دیر می گذشت من و بابا جون مهدی لحظه شماری می کردیم و هر ٢ ماه یه بار می رفتیم صدای قلبم نی نی رو گوش می کردیم و می آمدیم خونه کلی ذوق می کردیمقلب 
  • دکتر نی نی من دکتر زینا افراسیاب بود که مطبش تو خیابون دولت هست و با ذوق کردن ما کلی اونم ذوق م کرد.

niniweblog.com

 

 

  • هفته 15 بودیم رفتیم دکتر ببینیم نی نی خوشگل ما دخملی niniweblog.comیا پسملیniniweblog.com دیدیم یه دختمل خوشگل و ناز niniweblog.comخدا بهمون داده که باباجون مهدی انقدر خوشحال بود که ۲ تا دسته گل خریده بود یکی واسه مامانی یکی واسه دختملیمون

 

                                                                                    niniweblog.com

 

 تو این روزهای قشنگ که لحظه به لحظه انتظار می کشیدیم  هفته 20  رسید که دختمل ناز ناز ما تو شیچم مامانی تکون خورد انقدر ذوق کردم ۴ تا لگد به فاصله ۲ ثانیه انقدر ذوق کردم که سریع به بابا جون مهدی زنگ زدم و گفتم اونم خیلی خوشحال شد که بالاخره نی نی ما شیطنتش شروع شد

                                                                             niniweblog.comniniweblog.com

هر روز که می گذشت ما انتظار می کشیدیم تکون خوردنهای نی نی بیشتر می شد.

niniweblog.com                    niniweblog.com                            

تو هفته 34 بودم که رفتیم برای خرید وسایل نی نی و چیدن اتاق خوابش اولین چیزی که براش گرفتیم ۲ جفت جوراب و تعدادی اسباب بازی بود بعد با مامان جون حوا و بابا جون مهدی و بابا علی و خاله لیلا و خودم و نی نیمون رفتیم سیسمونی خریدم همه چی خریدم از لباس و پتو شیشه شیر و پستونک و ....  بعد از چند روز دیگه هم با بابا مهدی رفتیم دلاوران و سرویس خواب دختملی رو سفارش دادیم .    

                  niniweblog.com                   niniweblog.com         

 

  روزها می گذشت و ما لحظه شماری می کردیم برای دیدن روی ماه دختملون  تا اینکه بالاخره خانم دکتر ما روز اومدن قشنگترین بهاری ترین اتفاق زندگیمونو مشخص کرد روز یکشنبه رفتیم مطب و دکتر گفت روز چهارشنبه ساعت 12:30 دقیقه بیمارستان نجمیه باشید و ساعت ۱۴ نی نی به این دنیای زیبا بیاد.                                                                    

 

       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)