ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

کارهای قشنگت

1390/2/27 12:56
نویسنده : مامانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

خورشیدم در ۸ ماهگی

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

گرمترین لحظه های زندگی من

                                   دختر دوردونه مامانیniniweblog.com

 

 دختر من یه دونه است                دوردونه است        niniweblog.com

niniweblog.com                                      niniweblog.com

لحظه به لحظه یاد تمام کار هات که می افتم قلبم می زنه  دوست دارم دختر قشنگم

تازگی یاد گرفتی وقتی بهت می گیم بیا بغلم دستاتو باز می کنی و می خوای بغلت کنیم

با رورورکت هم تو خونه می یای دنبالم وقتی خسته می شی شلوارمو می کشی و می گی بغلم کنید.

دوست دارم دلم برای تمام حرکاتت غش می کنه وقتی یاد حرکاتت می افتم دوست دارم محکم بغلت کنم و روی قلبم فشارت بدم .niniweblog.com

تازه از همه مهمتر که وقتی می یای تو بغلم بغل هیچ کس نمی ری بغل بابا جون مهدی که هستی کلی خودتو لوس می کنی دوست داری باهات بازی کنه niniweblog.com 

ولی بغل مامان جون حوا هم که می ری بغل من نمی یایی فکر می کنی که بیای یا نه

الان که دارم می نویسم تمام حرکاتت تو ذهنم تکرار می شه خورشید تابان زندگی من

نی نی کوچولوی من دوست دارمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمين
27 اردیبهشت 90 14:01
سلام. مرسي كه به وب ما سرزدي.براي كم كردن حجم عكساتون روي عكستون راست clik كنيد عكس رو با paint باز كنيد و دكمه هاي ctrl , w همزمان فشار دهيد و درصدهاي دو مورد اول رو به يك ميزان كم كنيد مثلا 50 درصد كنيد.و بعد ok كنيد.