ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

ستایش در تصویر

1392/4/15 12:17
نویسنده : مامانی
1,537 بازدید
اشتراک گذاری

زیارت قبول ستایش خانوم

ستایش در حیاط پا برهنه میگفتی دارم تو کربلا راه میرم

ایشالا با همدیگه میریم عزیزم

دو تا ستایش که با هم خیلی دوست بودن مشکل اینجا بود که

هر کدوم دستشویی داشتن اون یکی هم میگفت منم دارم گشنشون میشد

هر دو با هم گشنه میشدن خلاصه هر چی یکشون می خواست اون یکی

آمده برای درخواست تکراری و ...............

هر سری که من وضو میگرفتم ستایش خانوم هم باید وضو میگرفت

در حال وضو گرفتن دخملی بالای دستشویی

بازار بین المللی مشهد، گلی دختملون هر چی بازی میدید می خواست

سوار شه اینم از ماشین سواریش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ستایش از نزدیک.

ستایش و دوستای گلی گلیش

از سمت راست بالا نگین خوشگله، نازدونه،مهتا نازگل که ستایش بهش میگفت

مهتاب، پایین سارینا کوچولو و ستایش بلبلی خندان

اینم یه عکس ایستاده از همه فرشته کوچولوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باز هم دوباره ستایش در حال وضو گرفتن البته آب بازی به اسم وضو

عزیز دلم قربون این ژست قشنگت صحن جمهوری در حیاط حرم

 ستایش در کنار آّبخوری آب نمی خواستی اما چون دستت می رسید

به لیوان ها می خواستی برداری و بخوری البته یک ذره آب خوردن.

دو تا ستایش کنار هم دوستای مهربون

باز هم دوستای مهربون با هم و در حال تقلید از یکدیگر.

مهربونی در حق همدیگه رو تموم کردن این فرشته کوچولوهای ناز نازی

نازگلیها با همدیگه ستایش و مهتا در حال کشیدن اسباب بازی سارینا

اینم یه جورش دیگه.

زیارت همه دوستای خوبم قبول باشه ایشالا دوباره همه باهم بریم مسافرت های

دیگه  و خیلی زود همدیگه رو ببینیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
17 تیر 92 9:35
راستی زینب جون با اجازت لینکت کردم تو هم اگه خواستی بکن


با کمال میل حتما لینکت می کنم .