ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

به یاد تو!

1392/6/16 11:43
نویسنده : مامانی
752 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

120_galaxy

من هر روز و هر لحظه با یاد تو هستم، نگرانت می شوم،

که دخترم چه می کند؟ کجاست؟

عزیز دلم، گاهی اوقات هوس می کنم ای کاش در کنارم بودی

و در آغوشت می گرفتمت تا احساست کنم. پس!

پنجره اتاقم را باز می کنم تا شاید هوای نفس های

فرزندم را استشمام کنم.

از خداوند خواستم:

                       تنهاییت برای من ...

                       غصه هایت برای من ...

                      همه بغض ها و اشک هایت برای من ...

                      دردها و غم هایت برای من...

شاد باش و شاد زندگی کن، شادی کن برای من

تا لذت زندگی را حس کنم با خنده هایت.

می خواهم صدای قهقه هایت به گوش آسمان برسد.

بخند فرزندم بخند برای من، خیلی بلند

 تا آوای خوش شادیت را ...103_big_shoes_1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)