ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

روز تولد تو

1392/6/31 9:05
نویسنده : مامانی
801 بازدید
اشتراک گذاری

 

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی دنیا فهمید که توانگار نیمه گمشده منی

زندگی خیلی خوبه چونکه خدا تو رو داده. روز تولدت برام فرشته اش رو فرستاده

خدا مهربونی کرد تو رو سپرد دست خودم دستت رو گرفتم و فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه خدا فرشته هاشو که نمی سپره دست همه

تو نمی یومدی پیشم من عاشق کی میشدم بخاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام

خدا مهربونی کرد که عشق مادر و پدر شدن رو در وجود ما روشن کرد.

چنان این عشق در وجودمون روز به روز زیاد میشه که فرشته کوچولومونو

میخوایم غورتش بدیم بره برسه به قلبمون که ببینه 2 تا قلب

اگه می تپه و تپشهاش تند و تندتر میشه فقط فقط بخاطر

ستایش

وقتی تو رو در آغوش می گیرم چنان آرامشی به من دست

می دهد که یادم می رود نفس بکشم، نفس من

 خدا وقتی روز تولدت تو رو به ما داد تازه اون روز

فهمیدیم عاشقت شدیم

عشق مامان تولدت 3 ساگلیت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)