ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

نیش دندون

1390/3/18 11:59
نویسنده : مامانی
342 بازدید
اشتراک گذاری

deborah.mihanblog.com

رنگین کمون زندگیم       مثل مداد رنگی      رنگای اون سبز و سفید             

سفیدی مداد اون          به رنگ نیش دندونه           وقتی که اون در بیادش

قشنگ ترین دندونه        دختر من امروز داره           یه نیش دندون قشنگ

خدای خوب و مهربون       دندونای دختر من         باشه همه اش بدون درد   

اینم یه شعر قشنگ از خودم : مامان ستایش                 

بالاخره نیش دندون دختر خوشگلم امروز در اومد ساعت 10:37 دقیقه صبح مورخ 9/3/1390 روز دوشنبه در سن ۸ ماه ۵ روز ۱۳ ساعت خاله پریسا زنگ زد و گفت نیش دندون ستایش عسلی در اومد .

خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم

به قدری قربون صدقه دخترم رفتم که حد نداشت

گلبهار من٬ منم سریع زنگ زدم به بابا مهدی گفتم اونم مثل من خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شد .

آخه دخترم خیلی داشت درد می کشید ما هم خیلی ناراحت بودیم .

خدایا شکرت مثل همیشه خدا خیلی دوست دارم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)