ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

اولین مسافرت شمالی نی نی من

1390/3/18 12:01
نویسنده : مامانی
717 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

گل گل مامان اولین مسافرت تو بردیمت شمال در ٣ ماهگیniniweblog.comمن و تو مامان جون حوا بابا علی و دایی زبی با همniniweblog.com رفتیم بابا جون مهدی نیومد چون من تو مرخصی ٦ ماهه بودم و وسط هفته بود بخاطر همین باباجون نتونست بیاد یک روزه رفتیم و برگشتیم خیلی خوش گذشت چون بعد از یک سال من رفتم مسافرت رفتیم ساری خونه مامان زن عمو بنده خدا مامانش خانم برزگر کلی ازمون پذیرایی کرد و هوای تو فسقلی رو هم داشت چون هوا سرد بود تو هم چوچلو بودیniniweblog.comباید خیلی ازت مراقبت می کردیم اونجا باغ پرتقال بردیمت و دریاniniweblog.com که ازت

 

دخملی با بابا بزرگ علی

عکس انداختیم عکسش رو هم برات گذاشتم. خلاصه این اولین مسافرت یک روزه نازگل مامانی بود.استرس

اینم ۲ عکس تنهایی از گلی بهار من

دریای بی کران من

 

یه عکس خوشگل دیگه عزیزم

۳ ماهگی ستایشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)