ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

دندون بالایی دخملی در اومد

1390/4/8 12:08
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دخمل موش موشی من دندون طایی داره

                              دندونای قشنگش با خنده هاش می شینه رو لبهای گلی گلیش

 

 

niniweblog.comستایشم دندون بالایش هم در اومد پری روز دوشنبه 6/ تیر /90  در سن ۹ ماه و ۳ روزگی مامان جون حوا گفت زینب یه چیزی رو لثه های ستایش احساس می کنم ببین دندوناشهniniweblog.comانگشتمو شستم کشیدم روی لثه های عزیزم دیدم بله دخملم دندونای قشنگش نیش زده بیرون

خیلی کیف کردم روز قبلش یکم بد اخلاق شده بودی و نق می زدی و می گفتی که همش بقلت کنیمniniweblog.comولی نمی دونستم حدس زدیم داری دندون در میاری .

یواش یواش دخملم داره دندونای قشنگش کامل میشه

مامانش با لحظه لحظه هاش کلی ذوق می کنه . دیروز تمام روز با هم بودیم کلی به من خوش گذشت آخه دخترمو خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم دلم می خواد بخورمش خیلی خوشگل ماشاالله

دوست دارم ناز گل منniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)