ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

اسباب کشی

1390/4/21 11:43
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netپنجشنبه ١٦/٤/٩٠ بالاخره رفتیم خونه خودمون دخملی رو گذاشتم خونه مامان جون حوا خودمون در حال اسباب کشی بودیم

خیلی سخت بود خیلی خسته شدیم خدا رو شکر چون نزدیک مامان جون حوا شدیم خیلی خوب شد دیگه صبح ها راحت می برمت می زارم اونجا می رم سرکارniniweblog.com

هنوزم که هنوزه خونه جمع نشده اخه ستایش خانم نمی زاره که کار کنم

تا می ریم خونه میگه من ببرید دَ دَ یا اینکه از کنار من تکون نخور فقط با من بازی کن

اگه یک لحظه از دیدش دور بشم منو نبینه گریه خانم بلند میشهniniweblog.com

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netحتی نمی تونم یه دستشویی برم باید مدام صداش کنم تا بفهمه من کجا هستم

خیلی دوست دارم یاد کارات که می افتم دلم برات غش می کنه مامانیdeborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)