ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

کارهای شیرینت

1390/6/20 13:23
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلدون من

چراغ خونمون  ماه تابان من  ستایش جانم  عمر من

تازگیا یاد گرفتی وقتی بهت می گیم نی نی ستایش کو با اون دستای کوچولوی خوشگلت انگشت اشاره ات

رو می بری سمت خودت و رو صورتت می زاری و خودتو نشون می دی کلی هم ذوق می کنی

دختر مهربونم به همه هام می ده وقتی داری یه چیزی می خوری بهت می گیم ستایش هام بده

اون چیزی که تو دستت می زاری تو دهنم

وقتی هم چیزی دستت نباشه بگیم هام بده انگشتت رو می زاری تو دهنم یعنی هیچی نداری

با دالی کردنت هم کلی دلبری می کنی وقتی می گیم دالی سرت رو تا کجا خم می کنی که دالی کنی

عزیز دلم عمر من

خیلی دوست داریم  عاشقانه بی صبرانه منتظرم بیام خونه و روی ماهت رو ببینم

تا نور چشمام زیاد شه شیرین عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان البرز
20 شهریور 90 17:09
سلام چه وبلاگ قشنگی دارین. ماشالله دخترتون هم ناز و با نمکه. خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم.
نیلوفر گل زندگی
20 شهریور 90 19:19
سلام عکسهای ستایش جون هم خیلی نازه ادرس وبلاگتونو بدید تا لینکتون کنم. اگه منو لینک کردین خبر بدین
مامان ثمين
22 شهریور 90 10:43
سلام مامان ستايش.مرسي كه به وب دخترم سرزديد.ثمين من آخراي 14 ماهگيش راه رفتنش كامل شد.حرف زدنش هم كامل نيست بعضي از كلمات رو ميگه مثلا ديروز توي ماشين بوديم از در يه مغازه كه توپ داشت رد شديم كه ثمين با صداي بلند گفت توپ ،توپ من برگشتم نگاه كردم ديدم توپا بيرون مغازه به درخت آويزون بودند.ثمين دندون هم دير در آورد (12 ماهگيش)البته دكتر گفت بهتره كه دير در آورده.بازهم به ما سر بزنيد.