ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

مهمونای تولد ستایش دعوت شدند

1390/6/28 13:00
نویسنده : مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسلکم

فرشته کوچولوی من

خیلی خیلی خوشحالم که لحظه به لحظه به تولدت نزدیک می شم

دیشب تمام مهمونای تولدت رو دعوت کردم تا الان ٥٠ نفر بودن که فکر کنم زیاد بشن به خاطر همین

اندازه تمام چیزایی که می خواستم درست کنم رو بیشتر کردم

خیلی دوست دارم کوچولوی من

دیشب موقع شام خوردن انقدر شیطونی کردی که آخر با صورت رفتی تو پیاله ماست

انقدر با بابا مهدی بهت خندیدیم خودت هم خنده ات گرفت ولی چون ماست تو چشمهات رفته بود

نق هم می زدی با بابا مهدی بلند شدیم رفتیم صورتت رو شستیم بعد از شام هم

کلی دو تایی باهات بازی کردیم بابا جون بغلت کرده بود می شمارد ١ ٢ ٣ می دوید به طرف من تو هم کلی ذوق می کردی و می خندیدی از اون خنده های قه قه

دوست دارم کلی باهات کیف می کنیم عزیز دوردونه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)