ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

تولد بابایی

1390/9/6 12:32
نویسنده : مامانی
310 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

نازنینم  فرشته آسمانم

دخترم خویم ستایشم

 

روز چهارشنبه ۲ آذر ۹۰ از سرکار ۱ ساعت مرخصی گرفتم تا برم میدان ولیعصر و برای بابا مهدی که شب تولدش بود کادو بخرم

از طرف خودمون یعنی من و دخملی : یه بلوتوث هنسفیری گرفتم

مامان جون : یه پلیور     

دایی میثم و خاله پریسا : تاپ و شلوارک آدیداس

عمه مهسا: قاب عکس

عمو محمود: شلوار کتان

مامان بزرگ: 50 هزار تومان پول دادن

دست همشون درد نکنه خلاصه بابا جون کلی کادو جمع کرد شب پنجشنبه کلی هم بهمون خوش گذشت ولی من خیلی خسته شدم چون تند تند رفتم خونه به تمیز کردن مشغول شدم بعدش هم به غذا درست کردن و آماده کردن کیک و میوه و

تنقلات تولدزیبا

ستایش خانوم همه مدام می خواست بره تو کیک یا شمع ها که روشن بودن رو برداره

آخی عزیزم نمی دونی که شمع ها دستت رو می سوزنن ولی ما نمی زاریم که دستای کوچولی دخمل

بسوزه چون خیلی دوست داریم عزیز دوردونه منanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook

ستایشم هوا خیلی سرده الانم که تو اداره هستم داره برف میاد

دیروز بخاطر یک یه دونه ام نیومدم سرکار یکم حالت خوب نبود از پنجشنبه شب

 

کمی تب داشتی دیروز هر چی زنگ زدم مطب دکتر کرامتی نبود رفته بود مکه تازه اومده مجبور شدم ببرمت بیمارستان چمران با بابایی بردیمت اونجا ولی دکترش هیچی حالیش نبود یه سری داروی بی خودی داد .

وقتی اومدیم خونه خدا رو شکر تبت قطع شده بود خیلی خوشحال شدم  خدا رو شکر امروز روز اول محرم ستایشم هم آماده سینه زدن چون خیلی خوب یاد گرفته دخترم سینه زدن برای امامون امام حسین عزیزمون

دوست دارم خوشگل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگين
7 آذر 90 15:54
سلام دوست خوبم
اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد . تولد بابايي مبارك


سلام مچکرم ممنون
بابايي عرشيا
7 آذر 90 18:54
سلام.بابايي تولدت مبارك


سلام ممنون که باز هم به ما سرزدید