ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

یه روز برفی

1390/11/19 12:03
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش قشنگم  کوچولوی خرگوشی من

دختر نازنینم

امروز چهارشنبه و آخرین روز کاری منه 3 روز با هم دیگه هستیم 19/11/90 نمی دونی چه برفی داره میاد

من که تو اداره هستم و مرکز شهر برف همه جا رو سفید پوش کرده .

حتما سمت خونه ما خیلی بیشتر برف اومده دیشب هوا خیلی سرد بود بابا مهدی

مشمع خرید و تمام پنجره ها رو با مشمع پوشوند تو هم کلی کیف می کردی

می دویدی اینور اونور از روی مشمع ها نمی زاشتی ببره .

www.smilehaa.orgاگه همینجوری برف بیاد شب می برمت برف بازی، با هم دیگه برای اولین بار بازی کنیم

می خوام کلی هم  ازت عکس بگیرم

عزیز دلم

boy hides behind snow bank animated gif

خیلی دوست دارم و از اینجا دنیا دنیا بوسه برات می فرسیتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
20 بهمن 90 11:43
قربون این دخملی شیطون بره خاله . عزیزم خوش به حالتون ما که فقط بارون داریم .