ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

خرابکاری ستایش خانوم

1391/2/17 9:39
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلی مامانی

وقتی صداش در نمی یاد و پیداش نیست یعنی در حال خرابکاریه

چند روز پیش تو آشپزخونه مشغول شام درست کردن بودم هر صدات کردم دخملم ستایشم دیدم خبری

نیست رفتم دیدم بله جعبه دستمال کاغذی رو خالی کرده پشت مبل نشسته و تا منو دیدی گفتی

مامان با ناراحتی تمام دستمال ها رو نشونم می دادی

اینم عکسهایی از خرابکاریت:

 

ستایشمون پشیمون از کاری که کرده

 

اینجا هیجانی شدی می خواستی تعریف کنی چه اتفاقی افتاده.

 

در این عکس مشغول بازی بودی تا منو دیدی می خواستی بلند شی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ثمین
18 اردیبهشت 91 21:47
سلام.ثمین هم دقیفا همین طوره منتها ثمین بعد هر خرابکاری فوری میاد و میگه مامانی وای وای اونوقته که من میفهمم یه کاری کرده


بچه ها همشون شبیه هم هستند خیلی ناز نازی هستند


زینب مامان محمد رضا
28 خرداد 91 13:16
ای جونم ستایش ناز و خواستنی

چه وبلاگ قشنگی دارید از اشنایی با شما خوشحالم


شما لطف دارید من هم خوشحالم از اینکه به ما سر زدید