ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

قهر همراه با بغض

1391/3/20 10:56
نویسنده : مامانی
330 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش نازنازیم

دختر کارکونم که میخواد مدام به مامانیش کمک کنه اما....................

دیروز می خواستم کابینت ها رو خالی کنم تا آماده بشه برای نصب جدید ستایش خانوم هم

مدام داد میزد می گفت: نُمک نُمک   که به من کمک کنه

ظرف ها رو جمع می کردم که این وسط اول زدی یه نمکدون از سرویس آرکوپال شکستی

گفتیم فدای سرت عزیزم ناراحت نشی

بعد اومدی سراغ لیوان ها که آبه آبه حتما باید تو اون لیوان برات می ریختیم

آب که خوردی نزدیک بود اونم از دستت سر بخوره بیفته

که گفتم ستایش دست نزنی ها با لحن تند کلی بهت برخورد یه بغض کردی که آماده

گریه کردن شدی little boy cries a tear animated gifکه دلم برات غش رفت بقلت کردم بوست کردم یادت رفت

دوباره شروع شد این بار اروم گفت دخترم دست نزنی اینا میشکنه خانومی ناراحت شد

رفت وسط پذیرایی دراز کشید روی شکم یعنی قهر دیگه بقلت نکردم فقط صدات کردم

بیای پیشم اومدی و همه چی یادت رفت .

زنگ زدم مامان جون اومد بردتت پیش خودش تا من کارهامو بکنم

لحظه لحظه بیشتر دوست دارم با تمام شیطنتت شیرین زبونی هات نق زدنات گریه کردنات

........................................................................................ دوست داریم

شب هم با عمه هام و عموم رفتیم پارک پلیس تهرانپارس اونجا کلی بازی کردی .۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

این هم از یک روز جمعه 19/خرداد /1391 ساعت 16:45 دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
22 خرداد 91 2:14
مامانی خودت کم ظرف شکستی که دخملمون هم کم کم یاد میگیره دیگه ..... ای جونم خیلی کیف داره با اون دستای کوچولوش کمک کنه من فداش