ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

بلبل خونه ما

1391/9/29 9:57
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش عزیزم خوشگل مامان

این روزها به مانند یک بلبل برای ما صحبت میکنه

انقدر قشنگ تمام کلمات رو ادا می کنی که دلمون برات غش میره

خاله پریسا بهت میگه مگه تو طوطی هستی که تمام حرف های ما رو تکرار میکنی

میگی من طوطیم

اسم خودت رو هم میگی ستاره ، یش رو نمی تونی بگی خلاصه شدی ستاره قلبمون

دیشب رفته بودیم هیئت برگشتنی میگی غذا نمی دن  آخه من گشنمه 

مراسم سخنرانش حاج آقا فاطمی نیا بود  وقتی مراسم تموم شد داشتیم بیرون

می اومدیم حاج آقا مردم دورش بودن با ایشون صحبت می کردن بابا مهدی تو رو هم

برد حاج آقا دست رو سرت کشید و برات دعای عاقبت به خیری خوند انشااله

تند تند بیم گوبه منو نخوره،

خراب کاری که میکنی جلوترش میای میگی منو دعوا نکنیا منو دعوا نکنیا

چند روز پیش سرم درد میکرد اومدی گفتی من اذیتت کردم

بهت غذا میدم بخوری میگی  مامان غذا بده بخوم تا توپل بشم

دیشب محمد حسین اومد خونمون باهات بازی کنه مامان جون بهش پرتقال داد گفتم من

سرما خوردم نمی خورم تو هم تند تند میگفتی سرما خورده منم مریضم سرما خوردم ببرم دکتر

دوا بخورم

دوست داریم ستایش به ماشین بابا مهدی میگی ماشین منه سمند منه

عزیز دلم چقدر دوست داریم خدایا شکرت بخاطر این نعمت شیرین که به ما عطا کردی

خودت برامون حفظش کن از تمام بلایا دورش کن

چه روزهای قشنگی رو داریم در کنار هم با وجود دختر قشنگمون می گذرونیم

خلاصه مثل یه دختر خانوم کامل قشنگه قشنگ دیگه صحبت میکنی

الان که دارم اینو می نویسم 2 سال و 2 ماه و 27 روز و 7 ساعت و 5 دقیقه و 41 ثانیه سن داری

ماشالا همه چی رو هم میفهمی و می دونی

از خدای مهربونم می خوام دخترم رو سالم و سلامت حفظش کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 11:52
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامانی درسا
9 دی 91 3:46
الهی هزار ماشاالله ستایشی چه شیرین زبون شدی قندعسل چطور مامانی نخوردت منم موندم ........ مامانی حسابی ببوسش