ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

کودکیت

1392/4/5 10:30
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری
من دلم تنگ است ....
من دلم برای تک تک ثانیه های با تو بودن همراه آرمم "ستایشم"تنگ است ....
خنده های از ته  دل کودکم ....
خنده های من برای خنده های تو....
دنیای من زنده است....
زنده تر از قبل! عاقلانه تر ....
تو هم هستی....
به موقع و  مثل رنگین کمان خوش رنگ....
مثل خورشید تابان.....
می درخشی در تمام زندگیم....
دلم تنگ است ....
برای لحظه های کوچکیت....
ضربان قلبم از همیشه تندتر است....
آینده ای روشن....
در برابر چشمانم....
به وسعت دریا....
برای نازنیم ....
ستایشم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
7 تیر 92 3:03
سلام عزیزم اومدم برات توضیح بدم چطور نظراتو فعال کنی خداروشکر انجامش دادی ...... ببوس گل دختری رو انشاالله همیشه شاد و سلامت باشین