ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

اولین کلمات

1390/4/29 13:30
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comستایشم قشنگم امید زندگی من

این فایل رو برای این درست کردم که تمام حرف ها و کالماتی که می گی برات بزارم

اولین چیزی که گفتی بَ بَ بَ هست نمی دونم منظورت چیه ولی فکر کنم می گی بابا تو سن ٩ ماهگی niniweblog.com

در سن ده ماهگی این کلمات رو تکرار می کردی:

مَ مَ مَ هم می گی که اونم شیر خوردن  niniweblog.com

 

دَ دَ دَ که بیرون رفتن که خیلی دوست داری منم تو رو دوست دارم دلبر طناز منniniweblog.com

 

دیروز یاد گرفتی بگی نَ نَ نَ که مامان جون حوا می گفت به تو می خواد بگه ننه

تازه اِ رو هم یاد گرفتی از هر کی هم خوشت نیاد می گی اِ

دوست دارم دنیا دنیا niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)