ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

خوشبختی من

1390/5/16 13:03
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است نامت هر چه باشد خوب است ، روز ميلاد تو باید که مبارک باشد مثل ميلاد آفتاب و نور .

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

من خوشبخت ترین مامان روی زمینم که یه دختر دارم مثل ماه شب چهارده تازه گیا دخملم کلی شیطون شده دوست داره همش راه بره

انقدر که به من می چسبه و می خواد راه ببرمش بعضی وقتا بازوهام درد میگیره حتی غذاشم دوست داره ایستاده بخوره

من و بابا مهدی دیشب کلی باهات دالی بازی کردیم انقدر خندوندمت که کلی کیف کردی از خنده هات ما هم کلی شاد شدیم و خندیدیم

خلاصه شبا نوبتی نگهت می داریم بابا مهدی شکلهای هندسی رو جلوت می چینه تا میگه یک

فوری آروم میشینی و منتظر می مونی تا بقیه اش رو بگه دو  سه چهار  ٥ ٦ ٧ ٨ تعدادش ٨ تاست بعد می زنی میرزه کلی هم ذوق می کنی.

خیلی دوست داریم من و بابایی عاشقانه لحظه هامون رو با وجود تو می گذرونیم

خیلی خیلی خدایا ازت ممنونم بخاطر این فرشته کوچولویی که به ما دادی

ما هم قول میدیم از دخملمون به خوبی خوب نگهداری کنیم و مثل پروانه دورش می گردیم تا از امانتی که به ما دادی و ما رو شاد کردی خوب نگهداری میکنیم و تمام سعی مون را می کنیم که دخترمون

برای خودش کسی بشه یه خانم دکتر  انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمين
16 مرداد 90 17:44
سلام.مرسي كه به ما سر ميزنيد.دخترامون خيلي بامزه شدن مخصوصا وقتي با صداي بلند ميخندند مگه نه؟