ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

چهار دست و پا و نشستن

1390/5/19 12:51
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل مامانی

یکی یه دونه من

بالاخره در تاریخ ١٧/٥/٩٠ روز دوشنبه برای اولین بار چهار دست و پا رفتی .

از سر کار که رفتم خونه مامان جون گفت یه خبر خوب ستایش خانوم چهار دست و چا می ره کلی ذوق کردم

یه چیزی که خوشت می اومدبهت نشون دادم دیدم داری می یای بغلت کردم انقدر ذوق کرده بودم

که دوست داشتم تو بغلم انقدر فشارت بدم کلی بوست کردم تا آخر سر گریه ات در اومد

نشسته بودیم داشتیم صحبت می کردیم که دیدم خودت بلند شدی نشستی

عزیز دلم چقدر روز به روز دوست داشتنی تر می شی

تمام زندگی منی نفس من دوست دارم بهارم

شب که رفتیم خونه به بابا مهدی گفتم اونم کلی ذوق کرد و فوری زنگ زد به مادر ناهید گفت که دخملیمون چهار دست و پا می ره.

عاشقانه می بوسمت و با حضورت همیشه ستایشگر خدا هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

eli
20 مرداد 90 12:53
قربون ستایشم برم که داره چهار دست و پا میره ای کاش اونجا پیشتون بودم میشه واسم یه فیلم بگیری ازش و بفرستی برام؟؟ یا اگه خواستی تو همین وبلاگت بذار منتظر عکسا و فیلماش هستم دوستون دارم جفتتون رو