ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

اولین اصلاح موی سر

1390/6/5 13:07
نویسنده : مامانی
243 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی ما

دوردونه ما که بوی خوش تو تمام فضای خونمون رو پر کرده

روز چهارشنبه ۲ شهریور نود در سن ورود به ۱۲ ماهگی یعنی ۱۱ ماه ۲ روز دیدیم موهای خانومی

خیلی بلند شده مدارم میره تو چشمای خوشگلت .

شب افطار خونه عمو محمود دعوت بودیم مامان جون حوا گفت دخترمو ببرم حمام تمیز بره خونه عمو جونش

وقتی از حمام اومدی دیدیم بهترین فرصت برای کوتاه کردن خاله پریسا قیچی آورد . منم باهات بازی کردم

حواست پرت بشه جلوی موهاتو کوتاه کرد بعد قیچی رو ازش گرفتم جاهایی که بلند تر بود رو خودم برات

کوتاه کردم ماشاالله دخترم چقدر خوشگل شد قربون اون موهای قشنگت بشم.

دوست دارم قشنگترینم بعد رفتیم خونمون خوابیدیم بیدار شدیم بابا جون مهدی از سرکار اومد

گفت دخترم چقدر خوشگل شده حاضر شدیم و رفتیم خونه عمو محمود. اونجا مادر جون ناهید برات

یک جفت کفش خریده بود خیلی دوست دارن بنده خدا همیشه برات یه چیزی می خره

خدا تو رو برای همه ما نگه داره که شادی رو با اومدنت بین ماها آوردی

ناز گل منAnimated Hearts

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثمين
5 شهریور 90 13:25
سلام! من ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها توي وبلاگم جمع ميكنم و تزيين غذاي كودك و ... اگه قابل بدونيد و تشريف بياريد خوشحال ميشم!
eli
6 شهریور 90 16:13
قربون اون موهای نرمش
eli
15 شهریور 90 0:28
کجااااااااااااااااااااااااایی بوسش کن