ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

شب قدر بیست و سوم

1390/6/2 13:10
نویسنده : مامانی
215 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش عزیزیم فرشته کوچولوی من

                                                چه شب قدر خوبی داشتیم ما دو تایی

امسال شب قدرش با سالهای گذشته خیلی فرق داشت امسال خدا یک فرشته کوچولو تو خونه ما گذاشت تا کلی شکر گذار خدا باشیم

دیشب شب بیست و سوم  ماه رمضان شب قدر بود و یکی از فرشته ها که روی زمین بودن تو

خونه ما بود دوستش دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

خدایا ازت ممنوم و مچکر خدایا به بزرگی خودت دعاها و احیای ما رو قبول کن

من و ستایش خانومی خونه بودیم بابا مهدی هم رفته بود مسجد انصار خانوم هی می خوابید و بیدار میشد یکم بازی می کرد بعد دوباره می خوایید

وقتی هم بیدار بود نمی گذاشت ما دعا بخونیم مفاتیح می خواست بگیره قرآن رو از دستم

می گرفت دوست داشت پاره کنه کاغذشم بخوره

مجبور بودم جمع کنم تا خانوم بخوابه بعد ادامه بدم

دیشب دوتایی خیلی دعا کردیم ستایشم دستای کوچولوش رو گرفت رو به آسمون و با هم دعا کردیم من دعا می کردم ستایش تو دل مثل دریاش آمین می گفت

 

خدا حاجت دل همه کسانی که شب زنده داری کردن رو بده همه مریضا رو شفا بده

به تمام پدر و مادرها سلامتی بده خصوصا پدر و مادر خودم که خیلی دوستشون دارم

حاجت دل خاله الهام و خاله زهرا رو هم بده

خدایا از همه قبول کن از منه بنده نا چیزت هم قبول کن دوست دارم خدای مهربونم که خیلی بزرگ و با

عظمت هستی

بعد با هم گفتیم آمین یا رب العالمین

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

eli
2 شهریور 90 16:10
مرسی از دعاهاتون مخصوصا دعای اون گل قشنگت بوسش کن محکم میدونم دعای عشق من میگیره........... یه بار دیگه بوسش کن
مامان هانیه سادات
2 شهریور 90 22:58
سلام. من با افتخار لینکتون کردم.