ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

ورود به 12 ماهگی

1390/6/5 13:12
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم قشنگ ترین بهار من  گنجشکک شیرینم

تمام معنی زندگی من بهترین سال عمر من

امروز بهونه زندگی من وارد ١٢ دهمین ماه زندگی شد

حرکات اتمام ۱۱ ماهگی : 

  • چهار دست و پا رفتی
  • روی پاهات ایستادی و اولین قدم ها را برداشتی
  • غذا ها و میوه های ریز را از ظرف بر می داری و در دهن خودت می زاری
  • لغاتی مانند ددد ، با با با ، م م م ، ا ا ا ، جی ، را ادا می کنی
  • ۴ تا مروارید خوشگل و براق هم داری

 ١ ماه دیگه ١ سال تموم میشه

چه سال خوبی بود و چه سالهای خوبی خواهم داشت در کنار تک ستاره آسمونم ستایشم

از الان دارم فکر می کنم برای تولد دخملی چیکار کنم تولد مفصل بگیرم یا خانوادگی فکر می کنم مفصل بگیرم تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

بعد از ماه رمضان می خوام برم بازار وسایل تولدت رو بگیرم اخه اونجا تنوع خیلی زیاد

یکشنبه شب قدر بود شب بیست و یکم با مامان جون اینا رفتیم شاه عبدالعظیم خیلی خیلی شلوغ بود

اونجا احیا گرفتیم قرآن سر گذاشتیم اومدیم خونه اما به دلیل ترافیک زیاد نتونستیم به موقع برسیم و من از این خیلی ناراحت شدم دخملیم هم کل راه رو بیدار بود تا رسیدم اونجا خوابیدی تا وقتی خواستی برگریدم بیدار شدی دوباره تو ماشین خوابیدی دوست دارم.

دیشب هم روز دوشنبه ٣١/ مرداد/ ٩٠ مامان جون اینا دایی زبی و خاله لیلا رو هم افطار دعوت کرده بودم

کلی با امیر مهدی ماشین بازی کردی و جیغ کشیدی چهار دست و پا که میری تمام زانوهات قرمز میشه

قربون اون زانوهات بشم برم ببینم زانو بند هست براتون یا نه که بخرم دخترم پاهاش درد نگیره 

تازگیا کلی جیغ جیغو شدی و آواز می خونی 

تو دخمل ناز منی                  خوشگل و خوش زبونی

با کارهای قشنگت                با حرف های یه رنگت

می بری دل من رو               می کنی قلب من رو

دوست دارم همیشه             خدا خودش می دونه

خدای خوب مهربون              دخترمو نگه دار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر سامان
1 شهریور 90 19:40
عزیز خاله ورود به دوازده ماهگیت مبارک به امید خدا یه سالت که بشه دیگه خانم می شی یه کارایی انجام می دی که همه دوست دارن بخورنت .