ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

مادر بشی می فهمی!!

1390/7/6 11:34
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

تا مادر نشی نمی فهمی ؟!!!!!!!!!!!!!!

مادر بزرگم به مادرم می گفت: تا مادر نشی نمی فهمی! مادرم به من می گفت: تا مادر نشی نمی فهمی! من به تو می گم: تا مادر نشی نمیفهمی! تو هم به دخترت خواهی گفت: تا مادر نشی نمی فهمی حس مادرانه یعنی چی!

این روزها من به خوبی می فهمم. می فهمم که چرا چشمان مادرم همیشه نگران بود! چرا وقتی ما رو بغل می کرد چشماش خیس می شد! چرا هر وقت غذای خیلی خوشمزه ای می پخت خودش اشتها نداشت! چرا همیشه لباس های ما از لباس های خودش نو تر بود! چرا همیشه دیرتر از همه می خوابید و زودتر از همه بیدار می شد! چرا اونقدر عاشقانه نگاهمون می کرد! چرا وقتی از خونه پدریم کوچ کردم مادرم پیرتر شد! و ...

دیشب که خواب بودی نگاهت می کردم، با تمام وجودم نگاهت میکردم و عشق رو توی تک تک سلول هام حس می کردم، عشق رو و مادر بودن رو.

"خدایا همه زن ها رو مادر کن تا حس مادرانه رو تجربه کنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)