ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

ستایش جان تا این لحظه ، 1 سال و 5 روز و 19 ساعت و 4 دقیقه و 38 ثانیه

1390/7/6 12:08
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

ستایشم

میوه عشق و گل خوشبوی زندگی مشترکمون

دخترم تو باعث الفت و عشق بین دو آدم متفاوت از هم شدی ! آدم هایی که الان پدر و مادر تو هستند

آدم هایی که زندگیشون, عشقشون محبتشون را توی بقچه محبت نگه داشتند

و ذره ذره اون رو نثار تک نگار زندگشون میوه عمرشون می کنند و اون دخترمون ستایشه

که تا این لحظه ١ سال و ٥ روز و ١٩ ساعت و ٤ دقیق و ٣٨ ثانیه سن دارد

کارهایی که تا این لحظه از سنت انجام می دی :

دارای ٨ دندان ٤ تا بالا ٤ تا پایین

راه می ری

دست دسی می کنی

اکثر غذاها رو تست کردی و فقط غذاهای که مقید هستند رو می خوری

هر شب ١٥ قطره آهن و ٢٥ قطره مولتی ویتامین می خوری

نوشیدنی ها از جمله آب و آب میوه های طبیعی رو می خوری

مامان و بابا را با م م و با با تلفظ می کنی

آبه رو می خوای می گی و می ری سمت یخچال

یک سری از کارهای ما رو تقلید می کنی

از کفش پوشیدن بدت می یاد

از کلاه و روسری بدت می یاد

 مدام می چسبی به من تا دراز می کشم لباسمو می کشی می گی م م م

میوه خیلی دوست داری خصوصا هلو هندوانه

بای بای کردن رو بلدی

هر چیزی رو که دوست داری برداری یا مال تو باشه میگی اما اما اما یعنی بدش به من مال من

لحظه به لحظه عشقمون نسبت به تو بی اندازه تر میشه بابا جون تا میاد خونه میگه ستایش کو

میبینه تو اتاقتی ؛ تا کسی رو نمی بینی بلند می شی راه می افتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان معين
9 مهر 90 9:41
عزيز دلم ، چقدر شيرين و بانمك كارهات . دوستت دارم