ستایش جونمستایش جونم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جونممحمدصدرا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ناز دونه خونمون ستایش

خرید عید 91

1390/10/26 12:20
نویسنده : مامانی
887 بازدید
اشتراک گذاری

www.smilehaa.orgستایش ناز نازی عسل عسلی من

ناز گل من نازکتر از برگ گلم

روز سه شنبه ٢٠/١٠/٩٠ با خاله پریسا رفتیم بازار تا برای خوشگلم خرید عید کنیم

ستایش مامانی برات یه بلوز خوشگل سفید با یه دامن کوتاه گرفتیم

یک دست هم پیرهن و شلورا فانتزی گرفتیم که مثل لباس تو خونگیه عکسش رو برای

گلی گلیم می زارم

وقتی می پوش مثل عروسک میشی دخترم

نمی دونی چه کیفی می کنم وقتی برات خرید می کنم

تازه هنوز مونده برات میخوام یه شلوار لی با یه بلوز اسپرت بگیرم  با یه پیراهن

وای خدایا وقتی فکرش رو میکنم چه شکلی می شی کلی کیف می کنم

خدایا دوست دارم به خاطر این دخملی که بهم دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

براي تو
1 بهمن 90 11:53
سلام واي خريد كردن براي يك دختر ناناز خيلي كيف داره
گروه بالی گل
4 بهمن 90 19:02
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
ثمین
13 بهمن 90 13:32
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!